Reklamačný protokol
Reklamačný protokol
REKLAMAČNÝ PROTOKOL
Ku začatiu vybavovania reklamácie priložiť Originál Záručný list.
Autobatérie zasielajte nezabalené z dôvodu kontroly vizuálneho stavu autobatérie.
KUPUJÚCI PREDÁVAJÚCI:
Meno/Priezvisko: Názov spoločnosti:
FIRMA/Názov spoločnosti: Ulica a číslo:
Ulica a číslo: Mesto:
Mesto: PSČ:
PSČ: Telefón:
Telefón: E-mail:
E-mail:
Žiadam o reklamáciu uvedeného tovaru, popis vád/vady uvádzam nižšie. Údaje sú potrebné k zahájeniu reklamácie.
Tovar som zakúpil/a vo Vašom e-shope/ v predajni:
Číslo dokladu o úhrade:.................................................. Zakúpený dňa:.................................................
Názov reklamovaného tovaru:.................................................................................................................................
Popis vady:..............................................................................................................
Chyba sa prejavuje: 1.nepretržite 2. po určitej dobe 3.náhodne
POVINNÉ ÚDAJE VYPLNÍ ZÁKAZNÍK!
Namontovanév motorovom vozidle: nákladnom vozidle: pracovný stroj: motocykel:
VIN číslo :
Značka:
ŠPZ:
Objem:
Počet najazdených km :
Rok výroby :
V ...................... dňa.......................... Podpis: *
K zásielke priložte originál záručný list a tento reklamačný protokol! Tovar pošlite na adresu prevádzky:
KO a LA Plus s.r.o., Hlavná 103, Kapušany 08212
Spôsob vybavenia reklamácie:
Vaša reklamácia bola prijatá a vybavená nasledovným spôsobom.
1.Výmenou tovaru 2. Vrátením peňazí 3. Neuznaná
Dátum prijatia reklamácie: Dátum vybavenia reklamácie:
Reklamáciu vybavoval:
*svojím podpisom súhlasím so znehodnotením dielu za účelom posúdenia reklamácie
* svojím podpisom sa zaväzujem k prevzatiu vybavenej reklamácie do 5 prac. dní v opačnom prípade súhlasím s jej likvidáciou